PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS D'AJUTS DE MENJADOR I TRANSPORT ESCOLAR CURS 20-21

Dimecres, 17 de juny de 2020

Us informem que avui, comença un dels primers terminis per la presentació dels ajuts de menjador i transport escolar pel curs 2020-2021.

VÍDEO EXPLICATIU

https://youtu.be/IPifDPlyWik

ON PRESENTAR LES SOL·LICITUDS?

1.      Telemàticament mitjançant la web del Consell Comarcal. El Consell Comarcal oferirà, a les famílies, suport telefònic i telemàtic per ajudar a fer les tramitacions.

2.      Només en casos excepcionals, en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma no presencial, s’ofereix la possibilitat de:

·         Concertar cita prèvia al Consell Comarcal del Berguedà (tel. 93 821 3553 codi 2)

·         Aportar la sol·licitud i documentació a l’Ajuntament de Casserres.

 

TERMINIS DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1.      Per alumnes ja matriculats:

a.      Del 17 de juny al 8 de juliol de 2020, per les presentacions telemàtiques.

b.      Del 17 de juny al 6 de juliol de 2020 per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.

2.      Per alumnes de nova matriculació:

a.      Del 9 al 22 de juliol de 2020, per les sol·licituds telemàtiques.

b.      Del 9 al 20 de juliol de 2020, per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.

 

TIPUS D’IMPRESOS

-       Hi ha 4 models (M1, M2, M3 i M4)  i cada model té dos tipus de sol·licitud:

o   Renovació de la sol·licitud (declaració jurada que no hi ha canvis).

o   Nova sol·licitud o renovació de la sol·licitud amb canvis.

Podreu trobar més informació i els models en el següent enllaç: 

https://www.bergueda.cat/el-consell-potencia-les-tramitacions-en-linia-per-a-les-sol-licituds-dajuts-de-transport-i-menjador-escolar/

 

Darrera actualització: 17.06.2020 | 14:24