Us informem que avui, comença un dels primers terminis per la presentació dels ajuts de menjador i transport escolar pel curs 2020-2021.
VÍDEO EXPLICATIU
https://youtu.be/IPifDPlyWik
ON PRESENTAR LES SOL·LICITUDS?
1. Telemàticament mitjançant la web del Consell Comarcal. El Consell Comarcal oferirà, a les famílies, suport telefònic i telemàtic per ajudar a fer les tramitacions.
2. Només en casos excepcionals, en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma no presencial, s’ofereix la possibilitat de:
· Concertar cita prèvia al Consell Comarcal del Berguedà (tel. 93 821 3553 codi 2)
· Aportar la sol·licitud i documentació a l’Ajuntament de Casserres.
TERMINIS DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
1. Per alumnes ja matriculats:
a. Del 17 de juny al 8 de juliol de 2020, per les presentacions telemàtiques.
b. Del 17 de juny al 6 de juliol de 2020 per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.
2. Per alumnes de nova matriculació:
a. Del 9 al 22 de juliol de 2020, per les sol·licituds telemàtiques.
b. Del 9 al 20 de juliol de 2020, per cita prèvia al Consell o per portar la sol·licitud a l’Ajuntament.
TIPUS D’IMPRESOS
- Hi ha 4 models (M1, M2, M3 i M4) i cada model té dos tipus de sol·licitud:
o Renovació de la sol·licitud (declaració jurada que no hi ha canvis).
o Nova sol·licitud o renovació de la sol·licitud amb canvis.
Podreu trobar més informació i els models en el següent enllaç:
https://www.bergueda.cat/el-consell-potencia-les-tramitacions-en-linia-per-a-les-sol-licituds-dajuts-de-transport-i-menjador-escolar/