Comunicada prèvia d'obres

Quin cost té:

El 3% del cost del pressupost + taxa de l'informe de l'arquitecte.

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Silenci administratiu: Positiu

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona física o jurídica

Cal aportar:

  • DOCUMENT COMUNICADA PRÈVIA D'OBRES

    Cal que s'emplenin tots els caps requerits (*).

  • PRESSUPOST DE L'OBRA

    El pressupost de l'obra, és el document on s'ha d'especificar l'obra que es duu a terme, material i altres.

    No s'acceptarà que només estigui escrit en el document de Comunicació prèvia d'obres.

  • CERTIFICAT DE GESTIÓ DE RESIDUS

    Document d'acceptació que sigui signat per un gestor de residus autoritzat per tal de garantir la correcta destinació dels residus separats per tipus.

    En aquest document hi ha de constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió.

    L'import del dipòsit es fixa, per a tots els residus de la construcció i la demolició, en 11 €/tona de residus previstos en l'estudi de gestió, amb un mínim de 150 euros.

  • DOCUMENT D'IDENTITAT

    Document identificatiu de la persona interessada (DNI, passaport, permís de residència, permís de conduir, llibre de família en el cas de menors de 14 anys sense DNI, NIF si és persona jurídica o certificat electrònic en el cas de petició via telemàtica).

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Podeu personar-vos a l'oficina d'atenció al ciutadà en horari de 08:00-14:30 hores de dilluns a divendres i de 16:00-19:00 hores dimarts i dijous, amb tota la documentació requerida.

Darrera actualització: 23.01.2025 | 17:51